Izdvajanje administracije za poduzetnika predstavlja smanjenje fiksnih troškova poslovanja, a usluga virtualne tajnice, u dogovorenom obimu i vremenu, iziskuje manje novca nego što bi to bilo zapošljavanje osobe unutar tvrtke i osiguravanja radnog prostora za tu osobu.
Poslovna komunikacija putem maila, priprema naloga za plaćanje računa, kontaktiranje partnera, izrada internih akata, ugovora i odluka, pripremanje obračuna i ponuda te izrada i slanje izlaznih računa samo su neke od usluga virtualne tajnice.
Odabirom paketa usluga, poduzetnik može znatno rasteretiti svoje poslovanje, a uz fleksibilnost, brže i efikasnije rješavanje svakodnevnih zadataka, optimizirati svoje troškove jer angažman virtualne tajnice prilagođava potrebama svog poslovanja.
Pohrana, sortiranje, dostava kao i pretraga dokumentacije može biti puno jednostavnije od zatrpavanja ureda hrpom papirogije i registratora.
Sortiranje i čuvanje cijele poslovne dokumentacije u oblaku je jednostavno ali i dostupno 24/7.
Osim lakšeg protokola dokumentacije, lakšeg snalaženja u moru dokumenata, document management osigurava i pohranu svih poslovnih dokumenata na najsigurniji način.
Skeniranje, upravljanje i arhiviranje papirnih i elektroničkih dokumenata, uz asistenciju virtulne tajnice, ostaje zaprimljeno u oblaku. Originalne papirne dokumente svejedno treba čuvati, ali na taj način je osigurana pohrana dokumenata kao i lakši i brži pristup svim dokumentima u cloudu.
Dokumentacija u oblaku u omogućava bržu komunikaciju i između tvrtke i računovodstva, odnosno pravu informaciju u svakom trenutku.
Digitalizacija poslovanja omogućava i rad na daljinu, odnosno i to da više zaposlenici ali i uprava tvrtke nisu nužno vezani za adresu svog sjedišta. Poduzetnik koji nema registriran ured ili inozemna osoba koja planira registrirati djelatnost u Hrvatskoj, a nema potrebe za otvaranjem svog ureda na adresi sjedišta, može koristiti uslugu poslovne adrese. Registracija sjedišta na adresi Kancelarije, uz asistenciju virtualne omogućava brzu i učinkovitu razmjenu papirnate i elektroničke dokumentacije, zaprimanje pošte (preko poštanskog sandučića i e-maila) i prosljeđivanje skeniranih ili originalnih dokumenata preko clouda ali i na adresu uprave tvrtke.
Kancelarija d.o.o. za porezno savjetovanje
OIB: 78047353027
Članovi uprave: Zoja Stevović i Dora Tripalo Čikeš
Odobrenje HKPS br. 04-78-1/20, od 13.3.2020.g.
Ćiril-Metodova 20, 21000 Split
T. 021/ 261 100 – F. 021/261 101
Trgovački sud u Splitu – MBS: 060334544
Tem. kapital 2.600,00 EUR, uplaćen u cijelosti
Žiro-račun otvoren u RBA d.d., Zagreb
IBAN: HR2224840081107447595
SWIFT: RZBHHR2X